Η πόλη μας

Login Form

Who is Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 54 επισκέπτες και κανένα μέλος

     Στις 15 Φεβρουαρίου, στις 11:30, η σχολική κοινότητα, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και ενημερώθηκαν για την αξιολόγηση των μαθητών το πρώτο τετράμηνο. Όπως επισημάνθηκε αρχικά, η αξιολόγηση του μαθητή είναι σύνθετη, πολυδιάστατη και πολύμορφη διαδικασία. Ιδιαίτερα η βαθμολόγηση αποτελεί αμφιλεγόμενη αλλά σπουδαία πρακτική για το μαθητή, την οικογένεια, τον εκπαιδευτικό και το σχολείο, όταν δημιουργηθεί το κατάλληλο πλαίσιο που δίνει νόημα στη συγκεκριμένη τακτική. Με άλλα λόγια, αν η βαθμολογική εκτίμηση της μαθησιακής εικόνας του μαθητή συνοδεύεται από ποιοτικά σχόλια του καθηγητή απομακρύνεται ο κίνδυνος να αποβεί μία στείρα και άγονη αποτίμηση που ενισχύει τη βαθμοθηρία και τον ανταγωνισμό μεταξύ των μαθητών. Αντίθετα, η περιγραφική αξιολόγηση  συμβάλλει αποφασιστικά στην ατομική προόδο του μαθητή καθώς τον παρακινεί  να στραφεί στον εαυτό του και να ελέγξει τη μαθησιακή συμπεριφορά του προς το καλύτερο. Στην ουσία, η αυτοαξιολόγηση συνεισφέρει σημαντικά στην ανάπτυξη της αυτογνωσίας και της αυτοβελτίωσης και θέτει τις βάσεις για γενικότερη κοινωνική πρόοδο.

     Στην κατεύθυνση αυτή κινήθηκε και ο λόγος που απηύθυνε στους γονείς ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Τονίστηκε όχι μόνο η μεγάλη σημασία της αξιολογικής διαδικασίας των μαθητών αλλά και η ουσιαστική συνεργασία των γονέων για τη βελτίωση του σχολείου και της διδακτικής πράξης.

      Η όλη διαδικασία κύλησε ομαλά. Με αφορμή τη βαθμολόγηση γονείς κι εκπαιδευτικοί αντάλλαξαν απόψεις με γνώμονα το μαθησιακό συμφέρον των μαθητών κι ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επόμενο τετράμηνο.